שיחת משתמש:מר נוסטלגיה

תוכן הדף אינו נתמך בשפות אחרות.
הוספת נושא
מתוך ויקיפדיה, האנציקלופדיה החופשית
(הופנה מהדף שיחת משתמש:יוסף נהוראי)
תגובה אחרונה: לפני יום 1 מאת Neriah בנושא הזחה


הדיון בכיכר העיר[עריכת קוד מקור]

בוקר טוב! בדיון בכיכר העיר התייחסת לאירוע ברפיח וכתבת: "...כן יאבדו כל אויבנו, כל אוכלוסיית עזה אשמה בפשע עד שתוכח חפותם...". דבריך אלה הם הסתה פשוטה להרג המונים והם הוכחה להיותך אטום לערכים הליברלים העומדים ביסודו של כל משטר דמוקרטי. הטענה, שמישהו, פרט כלשהו, אשם עד שיוכיח את חפותו, היא טענה אבסורדיט, כלי בידי עריצים ונוגשים. כך לגבי פרט, אך אתה מרחיב זאת לגבי כל אוכלוסיית עזה, מצביע עליה כאויב וקורא: "כן יאבדו כל אויבנו", קריאת הסתה לכל דבר, הסתה לגרימת האבדן של אוכלוסיית עזה, מבלי להבדיל בין אשמים ובין לא מעורבים, בין גברים ובין נשים, בין זקנים ובין תינוקות בני יומם. אני מכיר טקסטים כאלה, פגשתי אותם כשקראתי על השואה, טקסטים בהם הנאצים, הסבירו את תורתם ואת יחסם לאוכלוסיות שלמות ובראש ובראשונה ליהודים. האמירה נוראה כל כך, שהתקשיתי להאמין בכך, שהיא באה מיהודי, ניסיתי להסביר את האירוע כ"כישלון חינוכי" של מי שלא למד אזרחות ומשום כך מושגי יסוד כמו "חזקת החפות מפשע" זרים לו ועל כך כתבתי לך.

אתה ראית בדברי התקפה אישית ואצת-רצת להתלונן בדף הבקשות ממפעילים, דף אליו אתה מגיע לעתים קרובות עם תלונות שונות. בתלונתך שם נגדי, תלונה בה ביקשת את חסימתי כ"עונש", לא תייגת אותי ואני, שאיני מזדמן לדף זה בדרך כלל, לא ידעתי על התלונה עד עתה. זו התנהגות לא נאותה, חוסר נימוס בסיסי בין חברי הקהילה - על הגשת תלונה יש להודיע, כולל מקום התלונה. ניחא, אבל אתה עדיין לא מכיר מושגי יסוד של ויקיפדיה - בוויקיפדיה לא מענישים! סמכות החסימה נועדה להגן, לא להעניש. איך חסימה תגן על ויקיפדיה בפני? אני לא משחית, אני תורם - חסימה רק תמנע ממני את תרומתי. לו הייתי נחסם הייתי עושה יותר לביתי במקום לתרום מזמני לוויקיפדיה - לכך כיוונת? דאגת לביתי?

התנערותך מהאפשרות, שמדובר בכשל חינוכי, משאירה אותך עם ברירת המחדל, דבריך היו דברי שטנה מכוונים. מה שמחזק השערה זו היא העובדה, שזאת לא פעם ראשונה, בעבר כבר התנגשנו על רקע דברים דומים - אז נסוגת והתכחשת לדבריך, כעת אתה דבק בהם. כיכר העיר נועדה לדיון משוחרר יותר, לכן מפעילי מערכת לא אמורים להתערב שם, אך הנדנוד שלך הביא לבסוף להסרת חלק מדברי - חבל. הדברים, שהיה ראוי להסיר, היו דברי השטנה שלך ועדיף היה שתסיר אותם בעצמך. בדף השיחה שלך אני רואה ויכוחים פוליטיים נוספים.

אני מזהיר אותך בזה, שאם אראה שוב דברי שטנה אידאולוגיים הבאים ממך, אפתח דיון בבירורים ואבקש חסימתך ללא הגבלת זמן - יש יותר מדי סימנים לכך שבאת לכאן לצורכי תעמולה ולא לכתיבה רצינית.

אגב, כתבת על כך שאני נגד ימניים ונגד דתיים, טעות בידך, אינני נגד ימניים, יש כאלה שאני מכבד ויש כאלה שאני מחבב וכך הדבר גם עם הדתיים, אבל אין פירוש הדבר, שאני מקבל את כל דעותיהם או את דרכם. בברכה. ליששיחה 08:57, 30 במאי 2024 (IDT)תגובה

@אריה ענבר רק משום "והדרת" אנסה להשיב לך בבקשה תקרא עד הסוף:

  1. לגבי הפלסטינים הם אשמים כי הם בחרו בהנהגה הזאת, הם עדיין שמחים שחמאס תוקף אזרחים ישראלים (כמו שראינו לגבי השיגורים מפריח בשבוע החולף, או שעזתי משאיר מזון לחיילי חמאס) לכן הם פושעים.
  2. אין כוונתי בשום צורה לקרוא להרג מכוון שלהם רק שאינני מצטער ולא אטרח להזיל דמעה אם הם מתים בשוגג, אבל אינני מכווין או מעודד ירי על מי שנראים ומתנהגים כאזרחים מהשורה.
  3. לגבי הודעה על הגשת תלונה, זה לא כתוב בשום מקום אז כנראה אתה לא יודע את ההתנהלות (או שאתה מתבלבל בין בקשה ממפעילים לדף הבירורים), ובכל מקרה חשבתי שברגע שאכתוב את שמך זה יקפוץ לך ישר, לגבי זה שאתה תורם אין ויכוח אבל אתה גם מזיק, והחסימה נועדה לתת לך מרווח זמן לחשוב על דברים.
  4. לגבי דבר ההבל שכתבת שבאתי לתעמולה, אתה מוזמן להביט בערכים שיצרתי שאני גאה בכל אחד מהם ולאף אחד מהם אין קשר לפוליטיקה.
  5. לגבי מה שהיה ביננו בעבר, זה פשוט מצחיק הצורה שבה אתה מסתכל על דברים נטו מנקודת מבטך, הרי אני חושב אותו דבר עליך.
  6. שים לב שההודעה של ברק בדף שיחתך היא כאזהרה אז בוודאי שאפקח עליך עין, ואם תמשיך להתנהג כך לעורכים נוספים אפנה לדף הבירורים ואבקש את חסימתך לצמיתות, לגבי האיום לחסום אותי הוא חלול לגמרי כי אין על מה לחסום. לגבי כבוד לדתיים או לימניים אם אתה מכבד אז שתדע שלא רואים את זה.

הסיבה שכתבתי כלכך מפורט היא להראות לך שאני רוכש לך כבוד ומעריך את עבודתך ומקווה שזה ישנה את נקודת מבטך. המון בריאות ותשתדל לא לקחת ללב (בשיא הכנות והדאגה) חבל שאתה לוקח דברים באופן אישי. בברכה ובהערכה לפועלך מר נוסטלגיה🥇 10:21, 30 במאי 2024 (IDT).תגובה

הזחה[עריכת קוד מקור]

הי,
שים לב שבדפי שיחה נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש נקודתיים בתגובה שאליה מתייחסים (כלומר נכתבה כבר שורת תגובה מעל לזאת שמתווספת כעת), נהוג להוסיף זוג נוסף של נקודתיים. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.
תודה! נריה - 💬 - 14:31, 31 במאי 2024 (IDT)תגובה

@Neriah אני יודע את זה, אבל אני מהנייד מר נוסטלגיה🥇 14:32, 31 במאי 2024 (IDT)תגובה
גם מהנייד אפשר להוסיף נקודתיים. ובלעדיהם, הדיון אינו קריא (התגובות שלך נכנסות לתגובות הקודמות). נריה - 💬 - 14:35, 31 במאי 2024 (IDT)תגובה
@Neriah אבל נראה שונה, ככה שאני לא יודע אם אני צריך להזיח באותה שורה, או לרדת שורה ואז להזיח מר נוסטלגיה🥇 14:37, 31 במאי 2024 (IDT)תגובה
לרדת שורה, ואז להזיח. אנטר מיותר מפריע פחות ממחסור באנטר. נריה - 💬 - 14:48, 31 במאי 2024 (IDT)תגובה
האמת שבדיונים רגילים הממשק בנייד יותר נוח אבל בדפי ויקפדיה כמו מזנון, כיכר העיר, בדיקה וכדו, הממשק מתנהג מוזר ומחסיר המון פונקציות, אבל אם אני יורד ורה זה מספיק לא ? למה צריך גם להזיח ? מר נוסטלגיה🥇 14:51, 31 במאי 2024 (IDT)תגובה
לא מספיק. בשביל שהדיון לא יזוז ימינה שמאלה, נבנתה ההזחה. ההזחה גורמת שכל תגובה מתחילה קצת שמאלה מהתגובה הקודמת (בעברית), ואפשר לקרוא את הדיון ברצף. תזוזה לא מוגדרת לצדדים פוגעת ברצף הקריאה. נריה - 💬 - 14:56, 31 במאי 2024 (IDT)תגובה